Pomoc i wsparcie

Jeśli potrzebujesz pomocy i szukasz rozwiązania jakiegoś problemu lub zagadnienia, polecamy przejrzeć:

Jeśli nie znalazłeś(aś) odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, możesz skorzystać systemu zgłoszeniowego (dostępnego z poziomu programu PowerGPS) lub formularza kontaktowego.

Wsparcie techniczne

Udostępniamy dla każdego komercyjnego odbiorcy programu system zgłoszeniowy (dostępny bezpłatnie), oczywiście jest też możliwość przesłania uwag i sugestii na maila.

Od 25-02-2020r wsparcie telefoniczne (pod numerem 603-784-757) będzie realizowane przede wszystkim dla użytkowników z płatnymi pakietami wsparcia - bezpłatne (niegwarantowane) wsparcie telefoniczne będzie dostępne jedynie dla wybranych przypadków.

Jeśli wysłałeś(-aś) do nas maila i nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu tygodnia, prosimy o sprawdzenie folderu spam oraz w przypadku braku odpowiedzi - ponowny kontakt poprzez formularz. Niestety z uwagi na dużą ilość spraw i osób zainteresowanych (każdy użytownik może bezpłatnie zgłosić sugestię czy uwagę), nie jesteśmy w stanie odpowiadać na każdy mail na bieżąco.

Zdarzają się czasem przypadki, gdzie maile mogą nie dotrzeć (np. mail od nas lub mail od użytkownika), dlatego też zalecamy skorzystanie z systemu zgłoszeniowego, gdzie funkcjonuje system wymiany informacji, niezależny od systemu mailowego.

Przy pakietach podstawowych (zakup samej licencji) nie gwarantujemy czasu obsługi/realizacji wdrożenia, zazwyczaj jednak wyższy piorytet mają kwestie rozpoznane jako istotne/krytyczne lub zgłoszone przez nabywców płatnych pakietów serwisowych/wsparcia. Jeśli zależy Ci na szybszym rozwiązaniu problemu czy kwestii - skontaktuj się z nami w celu płatnego przyspieszenia realizacji.

Infrastruktura, którą wykorzystujemy w ramach autoryzacji oraz realizacji usług dysku sieciowego nie jest objęta gwarancją dostępności.